Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Gejszalicious | użytkownik

imię i nazwiskoMałgorzata Kowalska adresDukla zarejestrowany07.10.2009 @20:53:52 ostatnio na stronie15.12.2012 @21:44:54

Foto amatorka.
Zdjęcia robię bo lubię - z różnym skutkiem
Aktualnie "pilna" studentka xD

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwhttp://www.photoblog.pl/gejszalicious/
digarty25 komentarze54 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Cameoo    02.01.2011 @15:58:08
Sympatyczny rudzielec.
_______
"Aparat fotograficzny jest dla artysty kolejnym narzędziem. Jeżeli się nad tym zastanowić to jest to mechanizm podobny do skrzypiec. To artysta jest w stanie tworzyć sztukę nie aparat" - Brett Weston
~HhanaPhotography    09.11.2009 @14:41:25
jak to jaki ? zdjęcie nie nadaje się do publikacji na forum fotograficznym przecież.brak mu walorów artystycznych ,jedyne jakie posiada należa do zrozumienia przez najbliższych i nic ponad to .
~michalmosor    07.11.2009 @12:19:26
wiec życze wytrwałości i udanych kadrów. dzieci to bardzo wdzięczny temat w fotografii. kombinuj tak zeby nie używać lampy... wykorzystuj światło zastane... pobaw sie parametrami... bo nawet udany kadr można zepsuć lampą tak jak jest w tym przypadku. mniejsza głębia ostrości rozmyłaby tło i mogłoby być dużo lepiej. pozdrawiam
_______
rewelacja??? na nią naprawde trzeba zasłużyć
~rozchwiana    24.10.2009 @11:35:52
dziękuje
~Misza85    21.10.2009 @01:02:47
Poczekaj, jak Ci most zbuduje na ocenach prac Twoich, to uznasz, że jest konstruktywna
pozdrawiam
_______
Aby uzyskać możliwość dostępu do tego profilu,
wyślij sms o treści "Misza85" na numer 8329 (3zł VAT)
~Misza85    21.10.2009 @00:24:17
Twój model więc musi prowadzić bardzo intensywne życie, bo mi zawsze zdarzają się jakieś nudne momenty w nim, kiedy mogę sobie poskrobać ten brudzik pod paznokciami
_______
Aby uzyskać możliwość dostępu do tego profilu,
wyślij sms o treści "Misza85" na numer 8329 (3zł VAT)
~eudo    21.10.2009 @00:20:15
wygląda jak dres : D
takie retro, fajne fajne : )
~arencik    21.10.2009 @00:19:30
jeśli na bank vicek to niebieski ;D
_______
behind blue eyes...
~eudo    21.10.2009 @00:15:26
ale fajny dres na zdjęciu : D
~BialaSheRox    11.10.2009 @11:30:30
Bardzo dziękiję
~Emielit    10.10.2009 @14:12:18
jesteś podobna do kogoś kogo znam, ale kogo to nie powiem bo nie wiem heh
pozdrawiam
~rathm    10.10.2009 @13:58:36
Czy ja wiem czy wszystkiego Ja nie robiłem makro nigdy. Industrial <3
_______
Życie bez roweru powoduje raka i choroby serca.
Live to ride.
Robię syf.
~rathm    10.10.2009 @13:54:16
No spoko spoko. Takie klimaty są specyficzne. Najlepiej robić foty tego co się lubi. Jakoś się ukierunkować
_______
Życie bez roweru powoduje raka i choroby serca.
Live to ride.
Robię syf.
~rathm    10.10.2009 @13:50:45
Skoro nie lubisz to jaki jest sens wrzucać? :D
_______
Życie bez roweru powoduje raka i choroby serca.
Live to ride.
Robię syf.
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt